There are 121 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

*** WEEK 12 NFL GAMEDAY THREAD 11/22 - 11/26 ***

  • Jcool
  • Veteran
  • Posts: 12,843
Eric Stangel ‏@EricStangel

Thrilled. Yes... RT @BonnieBernstein Chargers fans will be thrilled to hear Michael Turner just tied the Falcons record for career TD's (57)
Originally posted by gold49digger:
Originally posted by taney71:
I can't believe the Bears beat the Vikings like they did.

It looks like they are riding or dying with cutler

Yep.
  • Jcool
  • Veteran
  • Posts: 12,843
Originally posted by gold49digger:
It looks like they are riding or dying with cutler

Originally posted by SportsFan:
Oh gawd...Seattle forum someone posted a thread complaining the officials cost them that game....hahaha

Been reading a different Hawks forum... it's hilarious. Talking about their overrated defense... how Carroll should be fired.. how they don't even want to go to the playoffs anymore...
Damn Falcons won. Ugh would have been great if they took a loss.
Originally posted by Mr.Mcgibblets:
Originally posted by SportsFan:
Oh gawd...Seattle forum someone posted a thread complaining the officials cost them that game....hahaha

Been reading a different Hawks forum... it's hilarious. Talking about their overrated defense... how Carroll should be fired.. how they don't even want to go to the playoffs anymore...

The big forum for them is complaining about all the holding and roughing the passer call.

They are delusional. The refs gave them a win, yet they don't see it that way.
Some entertaining early games... glad SEA lost of course, but was hoping TB could pull out a win.

Pitt is falling apart w/o Big Ben. If he is out for a couple of more weeks, they can kiss their playoff hopes goodbye.
Originally posted by taney71:
Damn Falcons won. Ugh would have been great if they took a loss.

I want to face them on the road in the playoffs
Originally posted by pdizo916:
I want to face them on the road in the playoffs

they'll lose before we can see them.
  • Mayor
  • Veteran
  • Posts: 130
Drew Brees, finger licking` good....
Congrats, Niners fans. Impressive victory in a tough local...
Takeo Spikes is just hating life.
Who are we rooting for in this Giants-Packers game?

Giants hold the tie breaker over us due to head to head. A loss pretty much eliminates the possibility of a similar record.

We hold the tie breaker over the Packers. But They are only .5 game behind with a victory.
giants over packers
Can both teams lose plz

A guess a tie would be best.