There are 80 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

Where do you live? (Stadium Related)

Where do you live? (Stadium Related)

Richmond
Originally posted by valrod33:
Originally posted by PA9erFaithful:
Pennsylvania, or as it says on the Webzone when you put in your state under location, Pennsylvia.

LOL, it really says that? and 9erfan4life it all makes sense now

Yup it does say that, I'm a proud Pennsylvian...
Originally posted by PA9erFaithful:
Originally posted by valrod33:
Originally posted by PA9erFaithful:
Pennsylvania, or as it says on the Webzone when you put in your state under location, Pennsylvia.

LOL, it really says that? and 9erfan4life it all makes sense now

Yup it does say that, I'm a proud Pennsylvian...

if webmaster didnt have magical powers i would say that you should fight him but dude is made out of gold and pisses rainbows. Thats a fight you cant win
Vallejo, NorthBay
Originally posted by valrod33:
Originally posted by PA9erFaithful:
Originally posted by valrod33:
Originally posted by PA9erFaithful:
Pennsylvania, or as it says on the Webzone when you put in your state under location, Pennsylvia.

LOL, it really says that? and 9erfan4life it all makes sense now

Yup it does say that, I'm a proud Pennsylvian...

if webmaster didnt have magical powers i would say that you should fight him but dude is made out of gold and pisses rainbows. Thats a fight you cant win

Originally posted by valrod33:
Originally posted by TheSixthRing:
Originally posted by valrod33:
New Mexico

New Mexico isn't so new anymore. They need to change the name to Mexico Jr.

what about New Jersey, New York, New Hampshire and the greatest state of them all New Denver? What do we change those names to?

New Hampshire = Far West Hampshire
New York = Mob York
New Jersey = Mob York's Dumpster


New Denver = Horseteeth Land


[ Edited by TheSixthRing on Feb 24, 2010 at 09:31:37 ]
Originally posted by TheSixthRing:
Originally posted by valrod33:
Originally posted by TheSixthRing:
Originally posted by valrod33:
New Mexico

New Mexico isn't so new anymore. They need to change the name to Mexico Jr.

what about New Jersey, New York, New Hampshire and the greatest state of them all New Denver? What do we change those names to?

New Hampshire = Far West Hampshire
New York = Mob York
New Jersey = Mob York's Dumpster


New Denver = Horseteeth Land

LOL
Northwest Washington DC
In a house, over there...

- 98
North Hollywood. six hours away baby!!!!
2,792 miles from my house to stadium. Ouch! I won't be tailgating anytime soon.
not so awesome columbia, sc but changing soon to south fla!
  • kw49
  • Veteran
  • Posts: 121
Originally posted by BirdmanJr:
Richmond

LMAO! Go Stomper, Go Stomper, Go Stomper.
Originally posted by PA49ersfan:
2,792 miles from my house to stadium. Ouch! I won't be tailgating anytime soon.

I'm sure you're closer than I am..
Originally posted by kw49:
Originally posted by BirdmanJr:
Richmond

LMAO! Go Stomper, Go Stomper, Go Stomper.

LMFAO the A's mascot is super hood hahaha!!
Search Podcast Draft Forum Commentary News Shop Home