There are 51 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

**UFC/MMA Thread**

the main card fights in the Fight Night event were pretty good. all the prelim fights were boring. Jacare is the darkhorse to be middleweight title holder someday. the guy is an absolute monster on the ground, and his standup has gotten REALLY good. he took out Okami with ease.

Texeira won after looking like he got rocked by a Bader shot. Bader came in going for that KO and Texeira looked vulnerable. that defensive left hook was nasty, but after watching that fight, i'm less convinced that Texeira would even be a threat against Jon Jones or Gustaffson
  • Kolohe
  • Hall of Fame
  • Posts: 31,333
Originally posted by ChazBoner:
That Julianna Pena dude would get the dick

You have him I'll take her:

Bethany Marshall

  • Kolohe
  • Hall of Fame
  • Posts: 31,333
Damn Chaz I might have to take that back:

  • Kolohe
  • Hall of Fame
  • Posts: 31,333
Originally posted by LaMichaelJeff:
the main card fights in the Fight Night event were pretty good. all the prelim fights were boring. Jacare is the darkhorse to be middleweight title holder someday. the guy is an absolute monster on the ground, and his standup has gotten REALLY good. he took out Okami with ease.

Texeira won after looking like he got rocked by a Bader shot. Bader came in going for that KO and Texeira looked vulnerable. that defensive left hook was nasty, but after watching that fight, i'm less convinced that Texeira would even be a threat against Jon Jones or Gustaffson

I gotta agree about Jacare, that dude is probably one of the most underrated fighters in MMA, I would love to see him get a shot at the title soon.

Texeira though, I'm not convinced yet, I wanna see him fight a top contender like Shogun (if they're not friends) Thiago Silva or even Rashad Evans.
Originally posted by LaMichaelJeff:
12/14 UFC on FOX gonna be in Sacramento

I'm guessing that Mighty Mouse vs Benavidez 2 is the main event and the card will also feature Faber vs McDonald. But I'd really like to see them do Faber vs Edgar in a 5 round main event and hopefully this FOX card gets Barnett vs Browne.

Jacare absolutely murdered Okami last night.
Originally posted by LaMichaelJeff:
the main card fights in the Fight Night event were pretty good. all the prelim fights were boring. Jacare is the darkhorse to be middleweight title holder someday. the guy is an absolute monster on the ground, and his standup has gotten REALLY good. he took out Okami with ease.

Texeira won after looking like he got rocked by a Bader shot. Bader came in going for that KO and Texeira looked vulnerable. that defensive left hook was nasty, but after watching that fight, i'm less convinced that Texeira would even be a threat against Jon Jones or Gustaffson

Where does Bader go from here? He had Texi
a girl i trained with had a smoker fight a couple weeks ago and they just posted the video on fb. she fckin slaughtered the other chick lol. when the 1st round started, she landed two head kicks within the first 15 seconds. fight ended in the 2nd rd when she landed a left hook, right cross, then rd house kick to the head. holy s**t.
dafuq is a smoker fight?
Originally posted by LaMichaelJeff:
a girl i trained with had a smoker fight a couple weeks ago and they just posted the video on fb. she fckin slaughtered the other chick lol. when the 1st round started, she landed two head kicks within the first 15 seconds. fight ended in the 2nd rd when she landed a left hook, right cross, then rd house kick to the head. holy s**t.

I think I saw that posted on cnnsi or something.
Originally posted by Kolohe:
Originally posted by LaMichaelJeff:
the main card fights in the Fight Night event were pretty good. all the prelim fights were boring. Jacare is the darkhorse to be middleweight title holder someday. the guy is an absolute monster on the ground, and his standup has gotten REALLY good. he took out Okami with ease.

Texeira won after looking like he got rocked by a Bader shot. Bader came in going for that KO and Texeira looked vulnerable. that defensive left hook was nasty, but after watching that fight, i'm less convinced that Texeira would even be a threat against Jon Jones or Gustaffson

I gotta agree about Jacare, that dude is probably one of the most underrated fighters in MMA, I would love to see him get a shot at the title soon.

Texeira though, I'm not convinced yet, I wanna see him fight a top contender like Shogun (if they're not friends) Thiago Silva or even Rashad Evans.

Glover looked very sluggish. Sonnen said he effed up his weight cut big time as he looked like he was going to pass out during the weigh ins. But his mind was sharp the entire fight and that won it for him.
"triangle please"

Originally posted by ChazBoner:
dafuq is a smoker fight?

pretty much an exhibition event that's got multiple martial arts fights.

here's the video if you guys wanna watch. her name is Liz, wearing the black top.

https://www.facebook.com/photo.php?v=442599495854135
Originally posted by fortyninerglory:
Glover looked very sluggish. Sonnen said he effed up his weight cut big time as he looked like he was going to pass out during the weigh ins. But his mind was sharp the entire fight and that won it for him.

that, or Bader's lack of awareness for Glover's power. Bader smelled blood, landing shot after shot, then was careless and left his hands down and chin up.
Originally posted by LaMichaelJeff:
Originally posted by ChazBoner:
dafuq is a smoker fight?

pretty much an exhibition event that's got multiple martial arts fights.

here's the video if you guys wanna watch. her name is Liz, wearing the black top.

https://www.facebook.com/photo.php?v=442599495854135
srs, wtf was taht?? The chick in white didn't even know how to throw a punch.
Originally posted by ChazBoner:
Originally posted by LaMichaelJeff:
Originally posted by ChazBoner:
dafuq is a smoker fight?

pretty much an exhibition event that's got multiple martial arts fights.

here's the video if you guys wanna watch. her name is Liz, wearing the black top.

https://www.facebook.com/photo.php?v=442599495854135
srs, wtf was taht?? The chick in white didn't even know how to throw a punch.

yea it was a mismatch. the other chick had no technique and didn't know how to check the kicks. she was just tryna put her head down and start swinging. the fights were held at the Dragon's Den MMA gym, and all their fighters are annoying. no technique and just tryna get a KO. cuz it was their gym, they always have a bunch of supporters so they end up trying too hard to impress.