There are 128 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

2014 Sacramento Kings - Summer League Champions

Was def not born
Back in those days only a handful of games were televised. And Channel 31 had a nightly news show and Grant was the sports guy on the show. Some nights he'd be doing sports from one of the suites in the Arena while the game was going on and I'd be trying to watch the game over his shoulder. I seriously had to listen to most games on the radio back then.

I don't think it was until the late 90's that all the games started being televised.
Originally posted by marshniners24:
Originally posted by Frisco69ers:
I would rather trade our pick for a player like Bobcats SF Kidd-Gilchrist

Lol. Stop. You keep asking for us to trade for him. Have you seen him play since he's been in the league?
We're far better off with any if the top prospects over mkg

agree, I think MKG can be a good player but Wiggins, Smart, Parker, etc. all have a way bigger upside than he does.
Originally posted by WillistheWall:
Originally posted by marshniners24:
Originally posted by Frisco69ers:
I would rather trade our pick for a player like Bobcats SF Kidd-Gilchrist

Lol. Stop. You keep asking for us to trade for him. Have you seen him play since he's been in the league?
We're far better off with any if the top prospects over mkg

agree, I think MKG can be a good player but Wiggins, Smart, Parker, etc. all have a way bigger upside than he does.

right but your blind confidence doesn't let you see my point. MKG is only 20, he is a good defender and a solid team player. We have too many scoring options and not enough team players that are unselfish. Plus you all assume we will get a great player in the draft, but don't you guys remember we always get screwed in the lotto? This draft class is very average and that's why i think we should consider trading our pick.
Mkg doesn't really make us any better. He's a role player/bench player at best. Not worth giving up a lottery pick in this draft.
This class is not "average" it's a pretty damn good class even though some of the players aren't superstars like they were labeled to being at the beginning of the year.
Well Cousins is Ballin like a motherf**ker.
Originally posted by Muggins:
Well Cousins is Ballin like a motherf**ker.

Ain't nothing new
Very impressed with Ray Mac. If he continues to improve and they can bring IT back, I may feel pretty comfortable with a Ray Mac/IT PG combo next year.
Ray is definitely looking legit. Wish that last shot would have fallen. He would have gotten some exposure if that fell.
Originally posted by Muggins:
Ray is definitely looking legit. Wish that last shot would have fallen. He would have gotten some exposure if that fell.

Werd
  • IT21
  • Member
  • Posts: 12,081
Originally posted by marshniners24:
Mkg doesn't really make us any better. He's a role player/bench player at best. Not worth giving up a lottery pick in this draft.
This class is not "average" it's a pretty damn good class even though some of the players aren't superstars like they were labeled to being at the beginning of the year.

Mkg sux
he's got no offense and is overrated defensively tbh
Ben Mac ejected lol
Originally posted by marshniners24:
Ben Mac ejected lol

I like the rook showing some emotion. Technicals were both minor but still like that aggression.
Missed the game today.

But just saw CD tweet this..




Originally posted by Muggins:
Missed the game today.

But just saw CD tweet this..





that would kill me inside lol