There are 139 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

2013 MLB Regular Season Wrapup Discussion Thread

Originally posted by LA9erFan:
I wanna see robniner and SanDiego49er get into an argument and scream very obvious things to each other.

THIS IS A WEBSITE!

THIS IS A WEBSITE ABOUT THE 49ERS!

BUT IT DOESN'T JUST COVER THE 49ERS, IT COVERS OTHER TOPICS THAT ARE STIMULATING!


Originally posted by Ninerjohn:
The Cards still offered him 9 years and more than 200 million. Lets not get carried away with how smart they were. They just got lucky that the Angels are idiots.



Pujols is just ONE example.
Originally posted by LA9erFan:
I wanna see robniner and SanDiego49er get into an argument and scream very obvious things to each other.

THIS IS A WEBSITE!

THIS IS A WEBSITE ABOUT THE 49ERS!

BUT IT DOESN'T JUST COVER THE 49ERS, IT COVERS OTHER TOPICS THAT ARE STIMULATING!

Maybe robniner works for mlb.com... He keeps advertising the mlb.tv promo.

Itd be much easier if he just posted "hey guys, check it out!" www.mlb.com
Originally posted by jrg:
Originally posted by Ninerjohn:
The Cards still offered him 9 years and more than 200 million. Lets not get carried away with how smart they were. They just got lucky that the Angels are idiots.



Pujols is just ONE example.

Pujols was the example used by the poster to say how smart the Cards were. My point was that the Cards werent smart at all when it came to Pujols. They wanted to give an aging player over 200 million dollars and got bailed out by the Angels. Sorry if you dont like it but its a fact.
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by jrg:
Originally posted by Ninerjohn:
The Cards still offered him 9 years and more than 200 million. Lets not get carried away with how smart they were. They just got lucky that the Angels are idiots.



Pujols is just ONE example.

Pujols was the example used by the poster to say how smart the Cards were. My point was that the Cards werent smart at all when it came to Pujols. They wanted to give an aging player over 200 million dollars and got bailed out by the Angels. Sorry if you dont like it but its a fact.

The original comment was talking about the Cardinals organization. Sure the Angels signed him..but they certainly didn't "bail" the Cardinals out. He would have been signed by someone else if not. The Dodgers and Marlins were after him as well. He wouldn't have given anyone the years the Cardinals got out of him, but he would be expected to be a VERY productive player (especially if he moves to DH). Mozeliak wanted him to retire a Cardinal and it is unfortunate it didn't work out. Pujols certainly isn't worth the insane amount of money he got, but he will be back. He has been playing hurt for so long. He'll give the Angels some good years. Not 10 years like they signed him to, but he'll be back.
[ Edited by jrg on Jul 28, 2013 at 11:49 PM ]
But yeah, I'm not him..but I believe his comment was going towards how the Cardinals have been THE organization for a long time. They're consistently good. Competing every season. Now they have the best winning % in baseball AND the #1 farm system in baseball. I'd say that has to count for something.
Lmao robniner is the weirdest poster ever

I thought he was just a spam bot on here for a while
Originally posted by marshniners24:
Lmao robniner is the weirdest poster ever

I thought he was just a spam bot on here for a while

Hey guys, in today's action Puig's walkoff HR ends a scoreless tie in the 11th, Soriano delivered heroics in Jeter's return, and the A's stormed back to extend lead atop the AL West.

btw, download the official HR Derby app and swing for the fences. Its free!
Originally posted by Niners99:
Originally posted by marshniners24:
Lmao robniner is the weirdest poster ever

I thought he was just a spam bot on here for a while

Hey guys, in today's action Puig's walkoff HR ends a scoreless tie in the 11th, Soriano delivered heroics in Jeter's return, and the A's stormed back to extend lead atop the AL West.

btw, download the official HR Derby app and swing for the fences. Its free!

Loooooool that was perfect
  • SoCold
  • Hall of Fame
  • Posts: 50,496
HEY take the cards suck fest to the cards suckoff thread

now they better announce suspensions today cause the Tigers need to make a deal for a SS

would mlb wait until after the trade deadline to announce them?

now that would be cold
  • SoCold
  • Hall of Fame
  • Posts: 50,496
The Tigers acquired the late-inning relief help they'd been looking for on Monday, trading for Astros closer Jose Veras.

In exchange for Veras, who has 19 saves and a 2.93 ERA this season, Houston will receive outfielder Danry Vasquez and a player to be named later from Detroit.


http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20130729&content_id=55147354&vkey=news_mlb&c_id=mlb
Originally posted by Niners99:
Originally posted by marshniners24:
Lmao robniner is the weirdest poster ever

I thought he was just a spam bot on here for a while

Hey guys, in today's action Puig's walkoff HR ends a scoreless tie in the 11th, Soriano delivered heroics in Jeter's return, and the A's stormed back to extend lead atop the AL West.

btw, download the official HR Derby app and swing for the fences. Its free!

LOL. You are good 99. Perhaps you can be Rob's assistant reporter.
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by Niners99:
Originally posted by marshniners24:
Lmao robniner is the weirdest poster ever

I thought he was just a spam bot on here for a while

Hey guys, in today's action Puig's walkoff HR ends a scoreless tie in the 11th, Soriano delivered heroics in Jeter's return, and the A's stormed back to extend lead atop the AL West.

btw, download the official HR Derby app and swing for the fences. Its free!

LOL. You are good 99. Perhaps you can be Rob's assistant reporter.

He hasnt even defended himself yet, which isnt helping his case for not being an mlb.com spammer.

BTW, look who started this thread...
[ Edited by Niners99 on Jul 29, 2013 at 2:06 PM ]
Tigers get Astros closer Jose Veras


link

Originally posted by jrg:
Tigers get Astros closer Jose Veras


link


Astros pulling a classic A's trick. Stick a decent RP at closer, let him rack up saves, trade him for prospects. then repeat.