There are 111 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

2012 NCAA Football thread





  • zero
  • Veteran
  • Posts: 2,554
Originally posted by IWASATTHECATCH:
I'd take ND over any SEC team for the NC game. It's Oregon's ability to score that worries more than anything. We deserve to be in the Top 2 by the end of this day.

Careful what you wish for. Losing to A&M is exactly what Saban needed and now that they're back in the hunt they wont lose again.
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by AB83Rules:
and another one falls, KState and Oregon bye bye, Notre Dame, #1, YAY BABY!!!!

Alabama is just going to crush Notre Dame if that is the title game.

Just like all those other teams that were supposed to crush ND this year.
Originally posted by AXEGRINDER:
Originally posted by jrg:
Originally posted by Ninerjohn:
Thank goodness Kansas St wasnt in the title game. They would get crushed by Alabama, Oregon, and possibly the overrated Fighting Irish.


Should have lost to Stanford.

Epic fail by the refs.

Yep. Stanford outplayed ND in South Bend just like they outplayed Oregon today in Eugene.
Originally posted by IWASATTHECATCH:
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by AB83Rules:
and another one falls, KState and Oregon bye bye, Notre Dame, #1, YAY BABY!!!!

Alabama is just going to crush Notre Dame if that is the title game.

Just like all those other teams that were supposed to crush ND this year.

Lol this Lol
Originally posted by IWASATTHECATCH:
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by AB83Rules:
and another one falls, KState and Oregon bye bye, Notre Dame, #1, YAY BABY!!!!

Alabama is just going to crush Notre Dame if that is the title game.

Just like all those other teams that were supposed to crush ND this year.

I DON'T F' IN CARE!!!!!!!!!!!!!!!


I love that college football is upside down. The SEC is very interesting now!!!!
Originally posted by IWASATTHECATCH:
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by AB83Rules:
and another one falls, KState and Oregon bye bye, Notre Dame, #1, YAY BABY!!!!

Alabama is just going to crush Notre Dame if that is the title game.

Just like all those other teams that were supposed to crush ND this year.

Want to put $100 straight up. Paypal. DO IT.
notre dame is going to lose in LA next week.
Originally posted by IWASATTHECATCH:
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by AB83Rules:
and another one falls, KState and Oregon bye bye, Notre Dame, #1, YAY BABY!!!!

Alabama is just going to crush Notre Dame if that is the title game.

Just like all those other teams that were supposed to crush ND this year.

Should be a college Ravens/Steelers slug fest.
Wait a minute, are the Irish the only unbeaten team left
Originally posted by schmons:
notre dame is going to lose in LA next week.

barkely isnt gonna start

but kiffin will be coaching for his job
Originally posted by zero:
Originally posted by IWASATTHECATCH:
I'd take ND over any SEC team for the NC game. It's Oregon's ability to score that worries more than anything. We deserve to be in the Top 2 by the end of this day.

Careful what you wish for. Losing to A&M is exactly what Saban needed and now that they're back in the hunt they wont lose again.

Facing Oregon was a worst-case scenario, IMO. Any other match-up only increases our underdog chances.
Originally posted by schmons:
notre dame is going to lose in LA next week.

If Barkley plays they probably will but he got hurt right at the end.
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by schmons:
notre dame is going to lose in LA next week.

If Barkley plays they probably will but he got hurt right at the end.

yeah but ive seen notre dame play. they are over-rated imo
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by IWASATTHECATCH:
Originally posted by Ninerjohn:
Originally posted by AB83Rules:
and another one falls, KState and Oregon bye bye, Notre Dame, #1, YAY BABY!!!!

Alabama is just going to crush Notre Dame if that is the title game.

Just like all those other teams that were supposed to crush ND this year.

Want to put $100 straight up. Paypal. DO IT.

I don't bet on the 9ers and I don't bet on ND. I learned that in '88. We were 6-5 and I had been betting every game. After I swore off betting on my teams, we ran the table, and SF & ND both won championships that January.