There are 127 users in the forums

2013 San Francisco Giants Thread

Originally posted by TheSixthRing:
Originally posted by AXEGRINDER:
Originally posted by pdizo916:
Originally posted by TheSixthRing:
Remember guys, our starting pitching staff ain't all that good.

i don't know why analyst always underestimate the Giants

I'm glad they do.

It's great comedy.

Our pitching staff is ranked 19th in MLB The Show 2013.

Ridiculous
Originally posted by TheSixthRing:
Originally posted by AXEGRINDER:
Originally posted by pdizo916:
Originally posted by TheSixthRing:
Remember guys, our starting pitching staff ain't all that good.

i don't know why analyst always underestimate the Giants

I'm glad they do.

It's great comedy.

Our pitching staff is ranked 19th in MLB The Show 2013.

Lol they love to hate.
What do you guys think about Nick Noonan?
  • jrg
  • Veteran
  • Posts: 151,219
Rosenthal throws gas
  • jrg
  • Veteran
  • Posts: 151,219
well..gotta score here
Originally posted by pdizo916:
What do you guys think about Nick Noonan?

I wish Freddy was healthy
Haha nice Pence
Zito wins via shut out, what else is new
Finish him!!!
  • jrg
  • Veteran
  • Posts: 151,219
good game guys

see ya tomorrow

shelby miller vs ryan vogelsong
Game HO'S.
Cards = Arizona hangover?
  • MuggD
  • Veteran
  • Posts: 33,538
WOOOOOO
  • boast
  • All City
  • Posts: 99,663
lol @ the peeps who don't think Romo is a legit closer. dude is money!
Share 49erswebzone
Get the Latest News at Giants365.com