There are 237 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

Nate got a DUI!

Originally posted by TonyStarks:
This kid isn't Joe.

The expectations are too great, so failing even a little bit can be a big deal.

There are no expectations that Nate will ever be anywhere near as good as Joe. Nick Montana is the one who has the potential.
Originally posted by KRS-1:
Originally posted by TonyStarks:
This kid isn't Joe.

The expectations are too great, so failing even a little bit can be a big deal.

There are no expectations that Nate will ever be anywhere near as good as Joe. Nick Montana is the one who has the potential.

tell that to any old school , semi noob non factoid fan.
Originally posted by TonyStarks:
Originally posted by KRS-1:
Originally posted by TonyStarks:
This kid isn't Joe.

The expectations are too great, so failing even a little bit can be a big deal.

There are no expectations that Nate will ever be anywhere near as good as Joe. Nick Montana is the one who has the potential.

tell that to any old school , semi noob non factoid fan.

I was. SMH.

























Originally posted by NinerFanMT:
I gotta watch where I'm driving around here now if Nate is on the loose.

lol
When all is said and done, this kid will be referenced to the likes of Dale Berra.
I like the high horse people get on when it comes to DUI's.

I have known VERY few people who never drink and drive and by drink and drive, I mean anything more than 1 drink.

What is the #1 cause of car accidents?

1. Distracted Drivers
2. Driver Fatigue
3. Drunk Driving


I'm not advocating Drunk Driving but some of you need to get off of your high horse because you are probably ALL in the category of Distracted Drivers (cell phones), which makes you far worse than a person who drinks and drives.
Yeah, you only really have to worry about a dui when you get the second one.

#Justsayin
Originally posted by TonyStarks:
Yeah, you only really have to worry about a dui when you get the second one.

#Justsayin

3rd one with a good lawyer and sometimes not even that.
Originally posted by Joecool:
Originally posted by TonyStarks:
Yeah, you only really have to worry about a dui when you get the second one.

#Justsayin

3rd one with a good lawyer and sometimes not even that.

It sucks because you go to bar/clubs/restaurbars and they have d.j., the Barmaid flirts with you and offers you beer, sometimes for free, everyone is drinking,and right outside, there are cops just circling the wagons Cochese style just waiting on a ninja.
Originally posted by TonyStarks:
Originally posted by Joecool:
Originally posted by TonyStarks:
Yeah, you only really have to worry about a dui when you get the second one.

#Justsayin

3rd one with a good lawyer and sometimes not even that.

It sucks because you go to bar/clubs/restaurbars and they have d.j., the Barmaid flirts with you and offers you beer, sometimes for free, everyone is drinking,and right outside, there are cops just circling the wagons Cochese style just waiting on a ninja.

Always start downing the water 1.5 hours before leaving or closing time.
Originally posted by TonyStarks:
Originally posted by Joecool:
Originally posted by TonyStarks:
Yeah, you only really have to worry about a dui when you get the second one.

#Justsayin

3rd one with a good lawyer and sometimes not even that.

It sucks because you go to bar/clubs/restaurbars and they have d.j., the Barmaid flirts with you and offers you beer, sometimes for free, everyone is drinking,and right outside, there are cops just circling the wagons Cochese style just waiting on a ninja.

Always start downing the water 1.5 hours before leaving or closing time.