There are 74 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

WZ Showdown!!! Lakers vs Warriors

  • teeohh
  • Veteran
  • Posts: 11,874
RT @Rachel__Nichols: RT @ESPNSteinLine Kobe can do a lot of things but playing on torn Achilles ain't one of 'em. If that's the diagnosis, standard is a year out
Originally posted by Legbreaker:
Originally posted by angelv05:
So excited over a Kobe injury?

Karma is a b*tch. Just sayin'.

Oh, and f*ck the Lakers.

I know it's not your style, Leg. But stay classy.
Originally posted by ads_2006:
Originally posted by susweel:
pretty sad state of affairs when fans get excited over a great player getting injured. it says a lot about a fan base.

75% of us were happy when Alex got injured......

Including susweel right...isn't he a long time Alex hater?
Originally posted by susweel:
pretty sad state of affairs when fans get excited over a great player getting injured. it says a lot about a fan base.

This is kinda funny coming from you lol. The irony
Originally posted by StOnEy333:
Originally posted by Legbreaker:
Originally posted by susweel:
it's only one game warrior fans you guys gotta better record than us so enjoy it because it may never happen again.

That's almost as funny as Kobe flopping around on his f*cked up wheel.

Enjoy the win Laker fans, and take heart. You have something in common with Kobe....you'll both be watching the playoffs from the couch.

Where the f**k did you come from?

Work. Been busting my @ss these days. Not much time to post.

Still catch almost every Warriors game though. Just don't post much.
Originally posted by susweel:
it's only one game warrior fans you guys gotta better record than us so enjoy it because it may never happen again.

it wasnt the game. it was the fact that the refs are making it obvious that they want the lakers to make it into the playoffs. The NBA is so corrupt they only care about their precious money.
Originally posted by Legbreaker:
Originally posted by susweel:
it's only one game warrior fans you guys gotta better record than us so enjoy it because it may never happen again.

That's almost as funny as Kobe flopping around on his f*cked up wheel.

Enjoy the win Laker fans, and take heart. You have something in common with Kobe....you'll both be watching the playoffs from the couch.

Seriously? And weren't you gloating over Greinke's injury earlier in the day? Now this? I'm not even a Dodger fan, but this is ridiculous.

Oh, and take heart. One of the best Warrior seasons of your lifetime...a First Round Playoff exit...will be what the Lakers define as a disaster. You get way too much pleasure out of injuries. Shameful.
  • 4ML
  • Veteran
  • Posts: 31,669
Originally posted by susweel:
pretty sad state of affairs when fans get excited over a great player getting injured. it says a lot about a fan base.

I don't think ppl are getting excited over Kobe's injury. It's just emotions after the game.
Originally posted by ads_2006:
Originally posted by susweel:
pretty sad state of affairs when fans get excited over a great player getting injured. it says a lot about a fan base.

75% of us were happy when Alex got injured......

including you lol


lol you right man.

I ain't got no hate for the warriors if the Lakers don't make the playoffs I cheer for you guys.
Originally posted by susweel:
pretty sad state of affairs when fans get excited over a great player getting injured. it says a lot about a fan base.

It's a sadder state of affairs when a guy that get his rocks off bagging on the Dubs at every available opportunity tries to play the "classy" card when he gets a taste of his own medicine.
Originally posted by gold49digger:
Originally posted by susweel:
it's only one game warrior fans you guys gotta better record than us so enjoy it because it may never happen again.

it wasnt the game. it was the fact that the refs are making it obvious that they want the lakers to make it into the playoffs. The NBA is so corrupt they only care about their precious money.

Yes, the league loves the Lakers so much that they vetoed a Lamar Odom + Pau Gasol for Chris Paul trade in absolutely unprecedented fashion. Instead, they thought a convoluted plan of calling fouls would be better. Makes sense.
Originally posted by 49ersMyLife:
Originally posted by susweel:
pretty sad state of affairs when fans get excited over a great player getting injured. it says a lot about a fan base.

I don't think ppl are getting excited over Kobe's injury. It's just emotions after the game.

I think you're 100% wrong here, 4ML. People are very excited about Kobe being injured. They hate his guts and basically never have a legit reason to hate on him. This is their chance to get their haha shots in on him. There's a canadian in here who doesn't even follow basketball pissing all over himself just to get shots in on him in this thread.
Originally posted by LA9erFan:
Originally posted by gold49digger:
Originally posted by susweel:
it's only one game warrior fans you guys gotta better record than us so enjoy it because it may never happen again.

it wasnt the game. it was the fact that the refs are making it obvious that they want the lakers to make it into the playoffs. The NBA is so corrupt they only care about their precious money.

Yes, the league loves the Lakers so much that they vetoed a Lamar Odom + Pau Gasol for Chris Paul trade in absolutely unprecedented fashion. Instead, they thought a convoluted plan of calling fouls would be better. Makes sense.

So you have ONE thing that didn't go your way and you are complaining?? okay.



And remember, the nba was still the owner for the hornets so stern was doing that as a GM. not as commish.
Originally posted by LA9erFan:
Originally posted by Legbreaker:
Originally posted by susweel:
it's only one game warrior fans you guys gotta better record than us so enjoy it because it may never happen again.

That's almost as funny as Kobe flopping around on his f*cked up wheel.

Enjoy the win Laker fans, and take heart. You have something in common with Kobe....you'll both be watching the playoffs from the couch.

Seriously? And weren't you gloating over Greinke's injury earlier in the day? Now this? I'm not even a Dodger fan, but this is ridiculous.

Oh, and take heart. One of the best Warrior seasons of your lifetime...a First Round Playoff exit...will be what the Lakers define as a disaster. You get way too much pleasure out of injuries. Shameful.

Stay classy Pete. You dont usually stoop to this type of comment
Get the Latest News at WarriorsCentral.com