There are 64 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

Official 2009-2010 Golden State Warriors Thread (please LOCK)

Do we really need to clown ourselves further with this thread title and crap? Geez
  • crzy
  • Veteran
  • Posts: 39,284
Originally posted by Conejo:
Do we really need to clown ourselves further with this thread title and crap? Geez

Yes.
Originally posted by Conejo:
Do we really need to clown ourselves further with this thread title and crap? Geez

I agree, I think crzy needs to find a new team
Originally posted by AC49er:
Originally posted by Conejo:
Do we really need to clown ourselves further with this thread title and crap? Geez

I agree, I think crzy needs to find a new team

yep, should just go ahead and start a Wizards Thread and fap away to GA pictures
Originally posted by HaiGuise:
Originally posted by crzy:
Originally posted by HaiGuise:
I had dinner recently with a former Warriors player (which I cannot name due to a confidentiality agreement I signed that evening). It was interesting to hear him speak his thoughts on Jackson wanting to leave, as well has his first hand observation of the Sprewell-Carlesimo choking incident. I don't want to go into detail, but he described the franchise as what we know it to be today (which isn't very positive).

Adonal?

Jeremeo Davidson

Marcus Williams???

Anyway this season's gonna be a f**king trainwreck. Still deciding if i want to go to a game this season.
Originally posted by crzy:
"How is fatherhood Monta?" -Tim Roye
"Something I just got to deal with."--Monta



lol what an ass
Originally posted by teeohh:
Originally posted by crzy:
"How is fatherhood Monta?" -Tim Roye
"Something I just got to deal with."--Monta



lol what an ass

It's definitely an a*****e comment. Gotta read it in context and it's actually pretty rational. You gotta realize this dude probably would have never graduated high school if not for basketball pushing him through lol
Originally posted by Method:
Originally posted by teeohh:
Originally posted by crzy:
"How is fatherhood Monta?" -Tim Roye
"Something I just got to deal with."--Monta



lol what an ass

It's definitely an a*****e comment. Gotta read it in context and it's actually pretty rational. You gotta realize this dude probably would have never graduated high school if not for basketball pushing him through lol

LOL Anyone who's clean one year and then comes out with a bunch of jailhouse quality tats the next cannot be much in the brains department. Neither is the front office imo.

What's the good of an above average offense when you got a horrible defense?

Here's to StackJack driving the lane and getting the ball stripped 12 times a game. The front office isn't smart enough to trade him.

It's gonna be a long season.
[ Edited by AXEGRINDER on Sep 28, 2009 at 8:52 PM ]
I will still watch all of the games. Im looking forward to randolph, morrow, wright, ellis, and curry to some extent. However, im not looking forward to our defense especially perimeter.

Here is to Randolph averaging 15ppg, 10rpg, and 2+bpg. The rebounds are high but the dude will take them from his own teammate to get more. lol
Oh yeah crzy you should change the tittle, its a little to early to say we suck. Let them play at least a couple of weeks, then make the change.
  • crzy
  • Veteran
  • Posts: 39,284
Originally posted by AC49er:
Originally posted by Conejo:
Do we really need to clown ourselves further with this thread title and crap? Geez

I agree, I think crzy needs to find a new team

Um...if I haven't stopped following the Warriors by now, what makes you think I'll ever stop following the Warriors?
  • crzy
  • Veteran
  • Posts: 39,284
And I'm not changing the thread title, because the Warriors are a terrible basketball team and a pathetic organization run by clowns.

If they prove me wrong, I'll happily eat crow, but they won't prove me wrong.
Dude, we're going to suck. The chances of us getting to the playoffs is extremely slim. Here's what has to happen with no trade:

1) Monta becomes a legit PG or Tony Parker type, 25/8/5 (he can definitely get 5 rebounds and 25 a night IMO, the 8 assists is the problem).
2) Jackson learns how to shoot more then 45% from the field (LOLOLOL).
3) AB and AR become a force of a tandem on the defensive end, while finally giving us some rebounding edge over the other team (we've been bottom 5 for like 15 years).
4) BW gets consistent playing time.
5) Maggette, Turiaf, Morrow, and Curry make us one of the deepest benches in the league.
6) George NEVER GETS ANY f**kING PLAYING TIME.

Here's what I hope happens:
Trade AB/BW/Curry/Claxton/George for Amare. WOOHOO.

Here's what will happen:
Warriors Suckfest.
hey at least basketball is almost back
Get the Latest News at WarriorsCentral.com