There are 107 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

SAN FRANCISCO 49ERS VS TENNESSEE TITANS GAMEDAY THREAD (Week 7)

Originally posted by mrbusinessman499:
Tank has been activated as well

linkage?
I read Locker was limping in practice just the other day and Munchak is still rushing him back. smh

I hope Fangio dials up a few blitzes the first quarter.
The ol mike nolan treatment
Bringing Locker back wreaks of desperation and a coach who's worried about his job. A hip is nothing to play with and another big hit on it could be career ending.
Originally posted by Young2Rice:
The ol mike nolan treatment

lol
Am I needlessly worrying about this game because it seems to have the same vibe as the Vikings game last year, even though we didn't see that coming. Go Niners!
Originally posted by SanFranFanfrmVa:
Bringing Locker back wreaks of desperation and a coach who's worried about his job. A hip is nothing to play with and another big hit on it could be career ending.

seriously, it aint like they are going anywhere this year. if he's your future then you rest as long as it takes
Originally posted by Imfasterthanur:
Originally posted by pwillis52beasty:
Originally posted by DonnieDarko:
locker gonna get f**ked up, he'll throw a few picks for sure

Hope you're right bro. Locker seemed to be playing pretty well this year though.
Originally posted by Phoenix49ers:
This is either a genius move by Munchak or him going full potato, we'll find out tomorrow.

Hopefully he is going Super Saiyan potato



LOL
Originally posted by RonMexico:
Originally posted by mrbusinessman499:
Tank has been activated as well

linkage?


Yeah linkage or it didn't happen
Originally posted by pwillis52beasty:
Originally posted by DonnieDarko:
locker gonna get f**ked up, he'll throw a few picks for sure

Hope you're right bro. Locker seemed to be playing pretty well this year though.
Originally posted by Phoenix49ers:
This is either a genius move by Munchak or him going full potato, we'll find out tomorrow.

Hopefully he is going Super Saiyan potato

Locker will be worrying about his hip the whole time and taking a hit, itll force him into a couple of mistakes
Originally posted by DonnieDarko:
Originally posted by pwillis52beasty:
Originally posted by DonnieDarko:
locker gonna get f**ked up, he'll throw a few picks for sure

Hope you're right bro. Locker seemed to be playing pretty well this year though.
Originally posted by Phoenix49ers:
This is either a genius move by Munchak or him going full potato, we'll find out tomorrow.

Hopefully he is going Super Saiyan potato

Locker will be worrying about his hip the whole time and taking a hit, itll force him into a couple of mistakes


Hope so. He hasn't thrown any picks yet.
Originally posted by DonnieDarko:
Originally posted by pwillis52beasty:
Originally posted by DonnieDarko:
locker gonna get f**ked up, he'll throw a few picks for sure

Hope you're right bro. Locker seemed to be playing pretty well this year though.
Originally posted by Phoenix49ers:
This is either a genius move by Munchak or him going full potato, we'll find out tomorrow.

Hopefully he is going Super Saiyan potato

Locker will be worrying about his hip the whole time and taking a hit, itll force him into a couple of mistakes

Yup. Plus, it can't be good for his accuracy and power
Hopefully we get good production out of TJE/Dial tomorrow and through the Jaguars game. Dorsey is playing like a f**king animal against the run and we have a real good opportunity to let him rest up.

Scwenke was the lowest rated run blocking center in the preseason and was overall pretty bad. Should be a good target for TJE/Dial to warm up with.
Originally posted by pwillis52beasty:
Yeah linkage or it didn't happen

It didn't happen. MM or Barrows would've been all over it.
Originally posted by Hopper:
Originally posted by pwillis52beasty:
Yeah linkage or it didn't happen

It didn't happen. MM or Barrows would've been all over it.

Yeah that's a big deal.

Niners line is depleted and a top draft pick is activated and no report?