There are 118 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

Highlight Videos

Originally posted by Wodwo:
Originally posted by Marvin49:
I'm glad I kept the original.

I want to watch it now.

Same here. I loved that video. How can we get it.
Originally posted by SportsFan:
Originally posted by Wodwo:
Originally posted by Marvin49:
I'm glad I kept the original.

I want to watch it now.

Same here. I loved that video. How can we get it.

Dunno. I tried reposting it awhile later and making it private...but it wouldn't upload.
Originally posted by Marvin49:
Originally posted by SportsFan:
Originally posted by Wodwo:
Originally posted by Marvin49:
I'm glad I kept the original.

I want to watch it now.

Same here. I loved that video. How can we get it.

Dunno. I tried reposting it awhile later and making it private...but it wouldn't upload.

Try exporting it again and renaming it
vimeo.com is another option.
yeah i want to see this Kaep vid everyone on here talks about!!!
Originally posted by ninerfan1984:
yeah i want to see this Kaep vid everyone on here talks about!!!

I made one but it got deleted off youtube. I uploaded it on Facebook shortly after. A lot of good that does here. Check out my youtube channel Hitstick49ervideos.
Originally posted by 49AllTheTime:
Originally posted by Marvin49:
Originally posted by SportsFan:
Originally posted by Wodwo:
Originally posted by Marvin49:
I'm glad I kept the original.

I want to watch it now.

Same here. I loved that video. How can we get it.

Dunno. I tried reposting it awhile later and making it private...but it wouldn't upload.

Try exporting it again and renaming it

I'll give it a try this weekend.
Originally posted by NC49erfan82:
Originally posted by ninerfan1984:
yeah i want to see this Kaep vid everyone on here talks about!!!

I made one but it got deleted off youtube. I uploaded it on Facebook shortly after. A lot of good that does here. Check out my youtube channel Hitstick49ervideos.

Yeah....in about 4 weeks my vid got 67K hits and almost 600 likes. Then in the leadup to the Super Bowl the NFL seemed to drop the hammer on ALL videos with Kaepernick in them. They pulled THAT vid but none of my others.

What kinda sucks is that I see footage from my vid in ALOT of the other Kaepernick vids online. Some essentially repost mine with different music. LOL.
[ Edited by Marvin49 on Jun 21, 2013 at 7:46 AM ]
Bonstonker still has some of the best vids around, IMO: http://www.youtube.com/user/bonstonkers49ers
Originally posted by Gore_21:
Otherwise he has a bunch right here:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLwQa2KzqDm4UM5mHhRJ4EMOpXUQG84d7T

Another poster put all the games up through chicago... broke them into 2 videos offensive and defensive plays though, has the coaches film for some (shows entire field)
http://www.49erswebzone.com/forum/niners/166923-offensive-defensive-drives-chicago/search=offensive

I'm still desperately searching for the full Chicago game. Somebody has to have it.
Originally posted by mickey49:
Bonstonker still has some of the best vids around, IMO: http://www.youtube.com/user/bonstonkers49ers

He's actually the reason I started making vids. I'm a fan as well.
Originally posted by Marvin49:
Originally posted by mickey49:
Bonstonker still has some of the best vids around, IMO: http://www.youtube.com/user/bonstonkers49ers

He's actually the reason I started making vids. I'm a fan as well.

Bonstonker is the s**t. No offense to anyone else. But the Redemption video is amazing. The 49ers should show one of his videos on the jumbo screen during the year.
Originally posted by SportsFan:
Originally posted by Marvin49:
Originally posted by mickey49:
Bonstonker still has some of the best vids around, IMO: http://www.youtube.com/user/bonstonkers49ers

He's actually the reason I started making vids. I'm a fan as well.

Bonstonker is the s**t. No offense to anyone else. But the Redemption video is amazing. The 49ers should show one of his videos on the jumbo screen during the year.

That's what I was thinking. Man, how hyped-up would that crowd be? The Vengeance one is probably my favorite. The part where Dixon plants the SF flag...*goosebumps*
Originally posted by mickey49:
Originally posted by SportsFan:
Originally posted by Marvin49:
Originally posted by mickey49:
Bonstonker still has some of the best vids around, IMO: http://www.youtube.com/user/bonstonkers49ers

He's actually the reason I started making vids. I'm a fan as well.

Bonstonker is the s**t. No offense to anyone else. But the Redemption video is amazing. The 49ers should show one of his videos on the jumbo screen during the year.

That's what I was thinking. Man, how hyped-up would that crowd be? The Vengeance one is probably my favorite. The part where Dixon plants the SF flag...*goosebumps*


vengeance is my favorite...the music timed perfectly with the highlights

on top of it being Harbaugh's first year and going from the dark years back to being relevant again..Redemption is also way up there because it made me
Does anyone remember the dude who put out a video a few years back to this song? http://www.youtube.com/watch?v=b-60vOQyWiU

It was pretty awesome. I'll see if I can find it somewhere and post it.