There are 73 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

Now that we locked up Willis, whos next?

We all know Krizay is gonna be pissed but it's gotta be VD.
Originally posted by HaiGuise:
Have you all forgotten who our Fullback of the Future is? Sign him!

The Saints were quick and swooped him up before we could resign him. The knew getting him was the only chance they had at repeating.

Signing Willis to an extension is big in a lot of ways because now we can use the franchise tag on Vernon Davis or extend Davis and use it on Dashon Goldson or vice versa. Very good news today and a very deserving extension for the best linebacker in the NFL.
Originally posted by NJNiner:
Originally posted by SybErkRimInAL:
VD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me
  • Esco
  • Hall of Fame
  • Posts: 24,333
I think that VD will get extended before the bye week if he picks up from where he left off last year.
Originally posted by valrod33:
Key Niners signed through 2010:
TE Vernon Davis
S Dashon Goldson

WR Jason Hill
LB Manny Lawson
QB Alex Smith
His can wait until the end of the year cuz it depends on how he plays

These guys can wait

Signed through 2011
RB Frank Gore
C Eric Heitmann
WR Josh Morgan
K Joe Nedney
G Chilo Rachal

Read more: http://www.sacbee.com/static/weblogs/49ers/archives/2010/05/niners-nail-dow.html#ixzz0mzJgiOgs

Jason Hill?? Why would we extend him at this point?
Quote:
Adam_Schefter: And next up on a big payday for the 49ers - TE Vernon Davis. And btw, what would HOF S Ronnie Lott in his prime command today? Sheesh.
Originally posted by PTulini:
Quote:
Adam_Schefter: And next up on a big payday for the 49ers - TE Vernon Davis. And btw, what would HOF S Ronnie Lott in his prime command today? Sheesh.

I bet old timers are probably pissed at what these guys make today. Those guys made peanuts to what guys make now.
I think it has to be Vernon...and it will happen. He wants to play for Singletary and also knows the offense is primed to step up...and he should be a big part of that.
Originally posted by susweel:
Originally posted by PTulini:
Quote:
Adam_Schefter: And next up on a big payday for the 49ers - TE Vernon Davis. And btw, what would HOF S Ronnie Lott in his prime command today? Sheesh.

I bet old timers are probably pissed at what these guys make today. Those guys made peanuts to what guys make now.

Yeah Barkley was on tv the other day and was talking bout his mom had him 15 years to early when talking about how much guys are making these days.
I'd like to see us get Vernon locked up, maybe a 5 year 40 mil contract?
  • mayo49
  • Veteran
  • Posts: 23,518
Originally posted by TheG0RE49er:
I'd like to see us get Vernon locked up, maybe a 5 year 40 mil contract?
I hope Vernon gets his contract extended. He's the one player I've always been afraid of that would leave and have a stellar career somewhere else. Get it done Balke!
Originally posted by BirdmanJr:
Originally posted by SybErkRimInAL:
VD!!!!!!!!!!!!!!!!!!