There are 142 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

Week 6 NFL games

Originally posted by teeohh:
Originally posted by pantstickle:
Originally posted by 49erfeeeever808:
WTF WAS THAT!!!!!!! LOL REX RYAN!!!!!!

Man, I was really hoping that would have been a fake.

what happened?

I think a fake field goal, but I'm judging from comments from another board.
Originally posted by blunt_probe:
Originally posted by teeohh:
Originally posted by pantstickle:
Originally posted by 49erfeeeever808:
WTF WAS THAT!!!!!!! LOL REX RYAN!!!!!!

Man, I was really hoping that would have been a fake.

what happened?

I think a fake field goal, but I'm judging from comments from another board.

Botched snap on the field goal, so the holder had to throw it. It was easily intercepted.

It was just funny, because it looked designed. I was thinking, "what the f**k are you doing?!"
lofa tatupu out for season torn pectoral muscle
Originally posted by teeohh:
Originally posted by pantstickle:
Originally posted by 49erfeeeever808:
WTF WAS THAT!!!!!!! LOL REX RYAN!!!!!!

Man, I was really hoping that would have been a fake.

what happened?

Botched snap

place holder tried to get it set again, but pulled back and tried to pass.
Originally posted by Thorhawk:
lofa tatupu out for season torn pectoral muscle

now that defense is swiss cheese
Originally posted by Thorhawk:
lofa tatupu out for season torn pectoral muscle

yikes, antwan odom out for season too, something with his achiles
wtf fitzpatrick
lmao at sanchez
Originally posted by ads_2006:
Originally posted by teeohh:
Originally posted by pantstickle:
Originally posted by 49erfeeeever808:
WTF WAS THAT!!!!!!! LOL REX RYAN!!!!!!

Man, I was really hoping that would have been a fake.

what happened?

Botched snap

place holder tried to get it set again, but pulled back and tried to pass.

haha yeah i thought it was a fake at first. still hilarious either way.
Mark Sanchez - 5 ints

Bill D - 6 ints
[ Edited by ads_2006 on Oct 18, 2009 at 5:06 PM ]
Definitely not Sanchez's day.
Originally posted by Thorhawk:
lmao at sanchez
sanchez you are lucky wiliams got me 34 points
damn hurry the f**k up buffalo