There are 62 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

Tom Bradys long lost twin! LMAO


  • JR80
  • Member
  • Posts: 1
me---> @ your thread
[ Edited by JR80 on Jul 9, 2009 at 5:52 PM ]
?
u made me cut myself
I don't know... i laugh everytime i see those sham wow commercials... he hella looks like Tom Brady to me... damn... kill me for posting a thread...lol
yeah, this guy's head looks deformed to me.
sham wow guy kinda looks like Jim Carrey too
Originally posted by zozell:
I don't know... i laugh everytime i see those sham wow commercials... he hella looks like Tom Brady to me... damn... kill me for posting a thread...lol

so your trying to say that all white people look alike. This thread offends me
I always thought he looked like Matt Damon.



Originally posted by backontop:
Originally posted by zozell:
I don't know... i laugh everytime i see those sham wow commercials... he hella looks like Tom Brady to me... damn... kill me for posting a thread...lol

so your trying to say that all white people look alike. This thread offends me

Yep that's what I'm tryin to say... they all look alike to me
Maybe a cracked out version of Tom Brady. Tom's got much better luck with the girls too.
Search Podcast Draft Forum Commentary News Shop Home