There are 163 users in the forums

Remember
Not a member? Register Now!

crzy's Dynasty Baseball League 2013 (vrabbit is the CHAMPION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Originally posted by vrabbit:
Originally posted by crzy:
Originally posted by InconvenienTTruth21:
Its not that I didn't like it I just thought you guys didn't like having me in it cause I just joined last year and sucked lol.
I'm down to rejoin then. Ill stay

Nah man you did fine. You were an active owner and made a ton of trades and you know baseball.

We want you to stay

this

that
I guess Matt Cain is on the blocks
My keepers so far

Matt Kemp (2)
Chris Sale (11)

still undecided on the others right now
Ok, I'll stay =)

Can someone remind me again how trading players right now works.
If I trade a player like Jose Bautista who I might not plan on keeping, does he count as a keeper from me? Cause technically I have to keep him to trade him, right?
So far I'll keep
Miguel Cabrera (R1)
Yoenis Cespedes (R13)





Is anyone interested in trading for Jose Bautista or Justin Upton?
[ Edited by InconvenienTTruth21 on Feb 10, 2013 at 4:14 PM ]
Originally posted by InconvenienTTruth21:
Ok, I'll stay =)

Can someone remind me again how trading players right now works.
If I trade a player like Jose Bautista who I might not plan on keeping, does he count as a keeper from me? Cause technically I have to keep him to trade him, right?

Nope. You can trade him. He won't count as your keeper. The players you keep when the draft starts will be your Keepers. Before that, you can trade them.
[ Edited by 49ersMyLife on Feb 10, 2013 at 3:28 PM ]
Originally posted by 49ersMyLife:
Originally posted by InconvenienTTruth21:
Ok, I'll stay =)

Can someone remind me again how trading players right now works.
If I trade a player like Jose Bautista who I might not plan on keeping, does he count as a keeper from me? Cause technically I have to keep him to trade him, right?

Nope. You can trade him. He won't count as your keeper. The players you keep when the draft starts will be your Keepers. Before that, you can trade them.

oh ok thanks
Currently up for trade:

Adam Wainwright
Lance Lynn
Yu Darvish

and maybe Pablo Sandoval/Ryan Zimmerman
lol is it too early to keep Rizzo?

Im scared he's gonna be this years Eric Hosmer
Originally posted by InconvenienTTruth21:
lol is it too early to keep Rizzo?

Im scared he's gonna be this years Eric Hosmer

for a 23rd rounder, you could do worse
Ninerjohn and I have just completed a trade
Originally posted by jrg:
Ninerjohn and I have just completed a trade

Deal confirmed.

I have traded Matt Holiday and an 16h round pick to James for his 9th round pick.
[ Edited by Ninerjohn on Feb 10, 2013 at 8:21 PM ]
Matt Holliday will be kept by me.

Updated:
SS Troy Tulowitzki (1)
LF Matt Holliday (2)
SS Starlin Castro (13)
[ Edited by jrg on Feb 10, 2013 at 8:08 PM ]
Ryan Zimmerman is available for trade

Should have a pretty damn good year in that Nationals lineup
Same goes with Adam Wainwright, Lance Lynn, Yu Darvish, Michael Bourn, Jason Heyward, Yadier Molina, etc